Androidos ügyfélszolgálati alkalmazást indított el a GDF SUEZ
A GDF SUEZ Energia Magyarország Zrt. nagy hangsúlyt fektet az online megjelenésére, ezen belül is kiemelten fontosnak tartja a mobiltelefonos ügyintézés fejlesztését. A szolgáltató szektorban és a hazai nagyvállalatok között is az elsők között jelentette meg hivatalos Android-alkalmazását, amelynek segítségével a társaság ügyfelei okostelefonjaikon is elérhetik a legfontosabb online ügyfélszolgálati funkciókat, a már megszokott webes felület mellett.
Az alkalmazás segítségével a GDF SUEZ Energia Magyarország Zrt. ügyfelei a legfontosabb online ügyfélszolgálati funkciókat androidos okostelefonjaikon is elérhetik. Az elérhető szolgáltatások köre folyamatosan bővül.
Jelenleg az alábbi funkciók érhetők el okostelefonon:
- mérőállás-bejelentés,
- diktálási időszak lekérdezése,
- korábbi mérőállások listája,
- GPS-szel támogatott ügyfélszolgálati kereső
A funkciók közül a „mérőállás–bejelentés” és a „legközelebbi személyes ügyfélszolgálat” funkciók regisztráció nélkül is használhatók, a diktálási időszak lekérdezése és a korábbi mérőállások listája pedig a regisztrációval rendelkező felhasználók számára, bejelentkezés után érhetőek el.
Az alkalmazás az Android Marketről ide kattintva letölthető.
(Sajtóközlemény)
A sajtóközleményeket az android@rook.hu e-mail címre várjuk.