Home Hírek Jól fogy a Galaxy S4

Ahogy azt sejteni lehetett, a Samsung nem tudott nagyon mellé nyúlni az S4-gyel. Hiába a fanyalgók, hiába a kevés, szemmel észrevehető változás a név és brand hozza azokat az eladásokat, amelyekkel be lehet kerülni a hírekbe. Ehhez természetesen hozzájárul az is, hogy az S4 tényleg egy jó telefon, a Samsung marketing gépezete pedig együtt fejlődött a készülékkel, és mostanra már profi módon tálalják az embereknek az új készülékeket.

Az elődmodellből, az S3-ból 100 nap alatt fogyott el 20 millió, az S4-nek ehhez alig kellett több, mint két hét. Az első hónapok eredménye a dél-koreai források szerint azt mutatják, hogy a telefonból 1.7 x több fogyott, mint az S3-ból. Azonban azt is érdemes megjegyezni, hogy a növekedés üteme lassult, nem bírják tartani ezt az óriási számot. Az első széria óta minden készülék nagyjából konstans eladásokat tudott produkálni hosszú ideig, úgy látszik, az S4 lesz ez alól az első kivétel. Talán túl jól is kezdett.

 OLYMPUS DIGITAL CAMERA

A készülék sikerét egyébként igyekeznek alaposan meglovagolni a Samsungnál, hiszen rövid idő alatt már három alternatív S4-et is bemutattak. A Galaxy S4 Zoom-mal a fotósok közül akarnak pár extra vásárlót szerezni, hiszen ez a modell nagyobb szenzorral, és tízszeres zoommal rendelkezik. Az aktívabb életformát folytató embereknek az S4 Active verziót készítették el, amely csepp, por és ütésálló (IP67 szabályok szerint). Akinek pedig nem jön be a mobilok egyre nagyobb kijelzője, azoknak menetrendszerűen megérkezett a S4 mini, amely kisebb (4.3 hüvelykes) kijelzővel rendelkezik. Az év végére az elemzők egyébként 80 milliónyi eladott Galaxy S4-et várnak, ami a mostani kisebb hullámvölgy miatt nem biztos, hogy összejön.